2008. október 31., péntek

Hét dolog rólam

Akkor ismét...Ildi kíváncsiskodik utánam.

Íme a játékszabály:

1. linkeld be a blogodba azt, aki "ezt tette veled!" :-)
2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
3. nézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba
4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek nézve

Akkor most elmesélek 7 dolgot.

1.Szerencsére olyan közegben nőttem fel, amelyből teljes mértékben hiányzott az emberi butaság, és a másik semmibe nézése. Ezekkel a dolgokkal csak kamasz koromban találkoztam először, és már akkor sem tudtam kezelni és tolerálni sem. Nagy hibám, hogy a mai napig sem tudom megérteni és elviselni a bunkó embereket. Ez egy teljesen testidegen tulajdonság számomra.

2. Nagyon könnyen alkalmazkodok bárkihez, akit szeretek, néha még túlzásba is viszem. De javulok, mostanában azért már meg tudom különböztetni , hogy mi van értem, miattam, és mi az, amit a másikért, a másik miatt cselekszem.

3. Nagyon szeretek tanulni. Sokminden érdekel. Egy nagyon igaz mondásnak tartom, hogy az ideális állapotban sok témáról tudsz keveset, és kevésről sokat. Esetemben a sokmindenről keveset már adott, csak még nem igazán találtam meg azt a témát, amiről sokat szeretnék tudni. Illetve nem tudom még mindig kiválasztani. Azt hiszem az a megoldás, hogy mindent megtanulok, ami csak érdekel, és fontos lehet, aztán majd lesz valahogy. :)

4. Nagyon fontos számomra a családom. Bár ők biztosan sokszor nem érzik ezt, mert keveset vagyok velük. De igyekszem elérni azokat a célokat, amiket kitűztem magam elé, hogy egyszer tényleg érezhessék, milyen fontosak nekem, és meghálálhassam, amit nekem adtak az évek alatt.

5. Szeretnék felnőni. Szeretem a rendet, szeretem a meleg ebédet, szeretem a tiszta, vasalt ruhát, szeretem, ha rendben van a kert, szeretek egy jó könyvet órákon keresztül olvasni, szeretném tudni, hogyan kell kezelni a mindennapi papírmunkát, szeretnék a családommal lenni, szeretnék házat építeni... De hogy kell beosztani az időmet??? :)

6. Másoknak adni jó. Főleg törődést. Még akkor is, ha soha nem kapod vissza. Csak meg kell tanulni elfogadni és elfelejteni a csalódást. Mert adni jó.

7.Aztaaa! De szép cipőő!! Légyszi légyszi légysziii... :)

Mivel mindenkihez elért már a kör, akiket ismerek, csak 1 embernek kérném a 7 dolgát, illetve kettőnek, csak egy cím van hozzájuk. Kischuny és Nagychuny. Írjatok.

1 megjegyzés:

Kriszi írta...

Szia! Elolvastuk - most győzködöm Palit, hogy írjuk meg:)